2015年8月23日 星期日

830 BB 2nd Birthday Party

竹新鮮熱辣寫左先XD
2歲頭炮慶祝活動係同一班830 buddies開生日會
今年少左人
不過都有20幾個小朋友參加
我地一班媽媽日日係whatsapp傾計
又約埋一齊敗家(敗童書玩具)
大家都好好,亦好難得一班人維繫得咁好
有無留意個蛋糕少左個英文字?= =
唔止呀,個蛋糕黎到時頂係「1」字
我地仲以為送錯蛋糕
好彩有個媽媽咁啱有2字蠟燭咋,如果唔係真係好灰
雖然個蛋糕好食又抵,但真係彌補唔到錯字咁大問題

今年諵b大個仔
知道自己生日
心情特別興奮
夜晚問佢幾次今日開唔開心
都答「開心」
睇得出佢真係開心架!

今次party好開心,想快啲再約出黎玩呀!
仲有祝所有小朋友快高長大,健健康康!

8 則留言:

  1. 哇,真係時日如飛,咁快就兩歲了~~~
    睇睇下,你同腩B 好似樣啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快呀, 好唔捨得!
      真係似我架? HAHA 都有D人話佢似爸爸

      刪除
  2. 咦, 腩B我好似係棉花糖生日會見到你喎~
    我有冇認錯? ?

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA 係呀, 果日去完PARTY就趕去棉花糖生日會喇~~
      其實我都見到你地架, 不過唔好意思咁唐突過黎相認呀, 唔知你地認唔認得我地呀XD諵B又走黎走去睇少眼都唔得

      刪除
  3. Happy 2nd birthday! Nam b好明顯係似媽媽啦,所以先咁靚仔XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝iris ee!! 唔單止諵b, 我都要講多謝 haha

      刪除